2014-12-09

Lees eers hier vir oulaas

En so kom ek aan die einde van 27 maande op hierdie plek. In my 52 en 'n halwe jaar op aarde was hierdie loshande die moeilikste tyd in my lewe. Maar terselfdertyd ook die mees vervullendste. Ook die tyd waarin ek meer van myself geleer het as in die vorige 50 jaar tesame. Ek sou dit vir niks om aarde wil oorhê nie, maar terselfdertyd sou ek dit vir niks op aarde verruil nie. Maar dis nou verby. Oor 8 dae kom die treklorrie en is ek vir ewig verlos van hierdie swaarkry en isolasie.

Ek het myself en God belowe die dag as ek hierdie plek oorleef het en alles waardeur ons is, oorkom het, sal ek dit aan die wêreld verkondig. Al kan ek net een mens help deur dit te doen, dan sal ek nou deur die vernedering gaan om te vertel waardeur ons is die afgelope 2 jaar. Ek sal dit in 8 episodes verdeel, die slot sal wees op die 18de Desember, die dag wat ons hier uitry. Die eerste deel sal ek môre opsit.......
Sent from my BlackBerry® wireless device

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking